9 Maj

Lite bättre att förklara morgonen med data än med mobil. Klockan 5 imorse ringer klockan. Vaknar till med ett tungt huvud. Jag har inte haft sån grov huvudvärk på flera veckor. Det har kommit såndära spännings huvudvärk någon dag förra veckan efter en stressig dag på jobbet det är allt. Så under om det är kombinationen med pollen och nya linser?

Men iallfall. Går upp tar en tablett ihopp om att huvudvärken ska vara borta om jag går och lägger mig 20 minuter till. Då älskling väcker mig. Då var det bara att kila upp. Tar ännu en tablett, börjar lite smått göra i ordning mig för arbete. Inser dock att det är ingen idé. Usch för huvudvärk. Går och lägger mig igen och sover till klockan 7 så älsklingen ringer, hatar en stark och hög ringsignal när man har sån huvudvärk. Pratar snabbt och somnar om igen. Sover till 8a. Sen kan jag inte sova längre. Hatar när man inte kan sova men man vill sova.

1 tablett till och energidryck
då brukar det iallfall gå över. Men nej. Den har bara minskat ytterst lite. Det dunkar inte i huvudet längre men att resa sig hastigt är ingen idé.

Så nu på morgonen har jag pysslat lite med plåt burkar. Dem blev väldigt fina. Kommer bild sen där jag köpt blommor till. Ska iallfall ner till centrum sen och hämta min bakmaskin. Sen kolla om mamma vill göra något orkar inte sitta hemma hela dagen. fast det är de jag borde. Kan ju iallfall åka och slänga lite skräp.
Lovar att huvudvärken kommer gå över lagom tills jag går och lägger mig ikväll det skulle vara så typiskt!

Men vi får se, undra om jag ska våga ta en tabett till ?

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback