6 Maj

Oj vad tiden går fort när man har roligt och mycket att göra.
Dagen på jobbet sa typ vips så va dagen slut. Lunchen gick hur bra som helst. Älskar den posetiva stressen som bildas i ett kök när det är mycket att göra. Den korta kommunikationen och alla fokus på tallrikar med mat, sallader och smörgåsar.

Men iallfall nu är det fredag och det är helg. Älsklingen ligger redan och sover. Lilla gubben hade huvudvärk hoppas att den har gått över tills imorgon. Hunden ligger och sover här i soffan bredvid mig. Skönt att han är lugn. Är nämligen hundvakt till världens bästa ozzy.

Jag ska nog också gå och lägga mig är väldigt trött. Har väl en delvis ganskaa lång dag imorgon. Ska storhandlas!
Blir besök på Martin Olsson, Willys, Ikea och en massa annat!

Och så kollar jag runt lite på en frys. Behöver verkligen en till och har äntligen hittat en intressant. Men hittade även detta som är ett stort " JAG VILL HA"



Källa

Nej nu ska jag kila i säng, ögonlocken är väldigt tunga nu!
Kommer nog dra iväg något mobilbloggning imorgon. Godnatt poch trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback