23 Maj

Hejsan! Sådär nu har jag bestämmt mig kanske dax att börja blogga igen!?
Efter en massa sjukdom så hoppas jag att jag snart är frisk.

Jag har åkt på något som Heter Ibs, Menas att jag har ett försämrat tarmsystem. Vilket har orsakat mina magsmärtor i två år. Suttit på Akuten hela morgonen. Så nu måste jag ändra mina matvanor lite.

Bara för att jag älskar att laga mat betyder det ju inte att jag älskar att äta mat. Vilket jag har varit sjukt dålig på.

Så fast jag har ont i magen så måste jag äta. Och jag ska äta sånt som jag tycker är gott så jag får i mig något.
Men frukost är väl viktigast. Den måltid som jag har svårast för. Så nu ska jag väl försöka få mig frukost.
och så blir det mycket kokt och mild mat till en början. Bara för att magen inte ska ta stryk.

Sen på onsdag blir det väl Back To Work hoppas jag!

Har inte så mycket mera att berätta. Jag har varit sjuk så jag har bara varit hemma och degat.
Nu ska jag laga middag det blir torsk till middag idag!

Inte bara jag som behöver ändra mina matvanor. Min sambo också. Om inte så kommer han nog snart ha diabetes. Så Nu ska vi äta fisk. Han som hatar fisk! Hihi *Evil*


Mitt kära arbete har Hittat Facebook Så om ni är sugna gå in och kika och "gilla" Jag kommer att uppdatera så mycket jag kan. Så småning om så kommer också det bli en blogg!
TITTA HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback