10 Maj

Godmorgon. Blev hemma idag också efter en otroligt jobbig natt. Har vaknat typ en gång i timmen och varannan gång typ så har jag frusit som ett djur eller svettast som en gris. Vet inte vad det beror på! Sen har jag inte haft världens bästa morgon så jag har grov huvudvärk just nu!

Men något bra va att hela lägenheten luktade nybakat bröd när jag vaknade. Min bakmaskin kom ju igår så jag satte en deg med desamma och så ställde jag in så det skulle vara klart till kl 5! Riktigt praktiskt!
Bara älskar den. Har en deg i nu med som snart är klar. Man måste ju exprimentera lite!

Jag har nog feber! Eller jag har feber. Jag har öppet typ överallt. men ändå är det lika varmt! *suck*
Imorgon ska jag till jobbet! Bara längtar att få åka dit, vill inte vara hemma! Jag vill ju jobba i mina nya arbetsskor ju!



Nog pratat om det!  Tillbaka till min bakmaskin!

Brödets som bakades imorse!

Har även en ny hylla i köket och lite nya bunkar! Som sagt så håller vi på att göra om i köket och bilder kommer ni att få se senare när det är klart men kan ju alltid slinka in med lite sånna hära smak prov!


Ni ser även burkarna jag pysslade med igår!

Så najsiga eller hur! =)

Nu blir det film och bara ta det lugnt! Ska nog visa min örtträdgård jag gjorde i helgen för er också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback