Ny header

Kände för att förnya bloggen lite! Detta är bara tillfälligt! Men det får sitta ett tag ändå tror jag!
vad tycker ni blev det bra ?

Ingen bloggning idag har inte haft någon speciellt bra dag!
Detta är nog den märkligaste mensvärken jag har haft men ska försöka göra saker ändå så imorgon hjälper jag mamma och på torsdag förljer jag med henne på Mässa! Rum och trädgårds mässan i Kista ska bli riktigt skoj. Behöver inspiration så varför inte?

Idag så har båda jag och min sambo hållt
oss hemma. Han har inte heller mått så bra varken igår kväll eller i morse men nu är han bättre och är på träning så imorgon är det bara att skutta till jobbet.
Vi har mest legat i soffan och glott på film hela dagen. Riktigt mysigt! Men jag somnade. Fattar inte hur jag kunde vara så trött och blev inte piggare heller håller på att somna just nu så jag ska nog faktiskt ta och hoppa i säng och hoppas på att morgondagen blir bättre.


Godnatt mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback