29 Mars

Godmorgon sötnosar!
Här sitter jag kl 7 på morgonen färdig duschad och väskan är färdig packad och har lite fjärilar i magen!
Jag ska alltså prov jobba idag. I KÖK! Så otroligt spännande. har verkligen längtat efter att få laga mat!
Visserligen är det mat till pensionerer men jag får iallfall laga mat! Ska bli riktigt roligt. Är så taggad!

Har ju bara jobbat inom servering sen jag tog studenten! Inte okej!
Så jag kommer att jobba mellan 8-17 Så kommer säkert blogga då om hur det va!

- Jobba 8- 17
- Hem och laga middag till världens bästa Sambo.
- Ut och springa min runda!
- Bara softa!


Tänk om jag kunde dela med mig allt med dej pappa!
Få se min utveckling i livet. Och få se flisans utveckling i livet.
Jag saknar dej otroligt jävla mycket <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att du tyckte det var roligt idag! Fin bild på Pappa o Ozzy! Han kollar ner på dej varje dag! Puss

2011-03-29 @ 14:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback