Körlektion Avklarad

Japp Då var körlektionen avklarad, magen matad. Nu är det bara en tur till Sjukhus sen är ju dagen avklarad också. Skönt. Eftersom jag inte sovit så mycket inatt har jag bestämmt mig för att jag inte ska lyckas somna heller förren ikväll så jag kanske kan få sova lite inatt.

Imorgon är det väl fredag? Ja men jo det är det. Vet inte riktigt vad som händer men ska försöka ta en tur till gymet eftersom min mage har krånglat hela veckan. Jag måste aktiveras.

Får se när jag orkar slänga in recept på bullarna men troligtvis ikväll!

nu blir det en snabb dusch sen en cykeltur till mamma!


Kommentarer
Postat av: mamma

Snygg dotter man har!

2011-06-17 @ 06:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback