Söndag

Söndag som vanligt en riktigt seg dag. Gick upp vid typ halv ett. Åkte iväg till Byns " JÄTTE STORA" centrum för att köpa lite frukost och middag tills imorgon.
Sen åkta vi iväg på middag hos svärföräldrar Gott och trevlig. Köttfärs limpa. Det va nog den godaste köttfärs limpan jag har ätit.

Ska jag försöka sammanfatta gårdagens match ? Urusel på sånt.
Men iallfall Vi mötte ett gäng tanter. Men vi förlorade med 2-0. Jag är då målvakt. Det va min första match på typ ett år. Så jag va väldigt väldigt nervös. Och det syndes verkligen i första perioden då jag släppte in två mål. Sen höll jag nollan i andra och tredje perioden. Vi gör en bra match. Men den dära bollen ville verkligen inte gå in i mål. Vi hade mycket skott och otroligt mycket chanser. Måste öva mer på sikta och placera bollen där man vill ha den. Måste även öva mera på Försvar. och så måste vi börja PRATA mycket mera på planen. På träningarna går det bra varför gär vi det inte lika bra på match ?

Imorgon väntas iallfall styrke träning. Tycker sånt är riktigt roligt. Tycker om när folk i laget engagerar sig för att göra någonting bra och jag hoppas att många tänker komma! Jag ska iallfall vara där. Tycker sånt är kul. Kanske inte är så bra på det men jag gör det för min skull inte för någon annans och kommer göra så gott jag kan. Är van att träna styrka på gym. Så vi får se hur det går!

Nu blir det handboll sen time out.. HEJJA SVERIGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback