Planer!

nu har jag kommit på lite grejer!
En av dem kanske låter lite tantigt. Men grejern är att jag måste lära mig att slappna av! Så varför inte?
Jag ska börja STICKA! ja sticka. typ halsdukar och sånt! Jag menar övning ger färdighet! kanske är ett bra sätt för mig att lära mig att slappna av! Så jag ska börja sticka!

Nästa plan är att jag tror jag ska lägga ihop min matblogg med denna! Jag menar namnet är ju ändå lite mat/bak inspererat! Efterom jag mest bloggar på denna blogg och har mest besökare så varför inte?
Så jag kommer börja lägga upp glutenfria saker på denna blogg istället!
Nu ska jag ner på byn och fixa så jag kan börja sticka!  PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma

Ska gå på en egen gjord diet nu i en månad. Frukost - havegrynsgröt. Middag - stekta ägg, falukorv och sallad. Nothing else. Vatten till allt. Sedan om 1 månad hoppas jag ha gått ner massor i och med att jag kommer få i mig rätt lite kalorier!

2011-01-26 @ 10:05:43
URL: http://emmabroman.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv: Gött att höra :D bara bra här med :D

Händer de något roligt idag? :D

2011-01-26 @ 10:31:16
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback