måndag

Jag vet att jag har haft en dålig update under helgen men allt ha som sagt en orsak!
- Jag har inte orkat.
- Jag har inte haft tid. men nu så.

Idag har jag fått hoppat in extra på gymmet. Klart man ställer upp har ju ändå ingenting bättre för mig idag! Kommer att hoppa in en stund imorgon också.
Gymmet ligger då alltså på andra sidan av byn än där jag bor. Så det va en lagom morgon promenad!
Sköönt, lite kallt men solen tittade fram lite då och då. Sjukt mysigt.

Sen ska jag vidare på några ärenden och såklart sola lite. Det är ju måndag!
Pigga upp kroppen lite. Ikväll är det träning som gäller. Tror att jag kommer köra dubbel träning idag.



Jag hade ju match i helgen också. jag är så himla dålig om att sammanfatta saker. Men vi Möte Storvreta.
Förlorade med 3-5 Men vi gjorde en riktigt bra match. Vi hade roligt på planen och det syndes verkligen. Själv spelde jag inte. Jag satt på bänken och hejjade och puschade och det är minst lika viktigt!
Nej men vi gjorde en kanon match. Nästa helg är det östhammar och dem tar vi!


Senare samma kväll hade Vangen FBC match ( En del av min sambos lag) Dem är ännu obesegrade och vann stort med 3-20. Bra jobbar grabbar!


Kommentarer
Postat av: mamma

Min Vackra Älskade Dotter! Love you!

2011-01-31 @ 16:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback