Kost förändringar

Från och med imorgon kommer jag ge ett försök på att förändra mitt liv. Nej ingen kissie bantning.
Det är för töntigt!

Men detta ska jag ändra på.
- Läsk kommer bara att drickas på helger, detta gäller både mig och min sambo. (hoppas att han håller det bara)
- Dra ner på kolhydrater men absolut inte allt. Jag tränar så mycket och kolhydrater fungerar som kroppens bränsle. Så kommer äta det bara att jag kommer äte mycket mindre utav det.
Fast det gör jag redan i och med att jag är gluten så äter jag inte bröd eller bullar eller kakor och sånt.
- Äta Mycket mera protien och grönsaker.
- Dricka minst 1 liter vatten om dagen ( Blir att bära med sig flaska)
- äta mera frukt. Fast det gör jag också. Jag är lite utav en fruktoman! Älskar Frukt.

Sen kommer jag fortsätta med.
- Morgon promenader. Det är skönt och mysigt. Blir det inte morgon promenad så blir det iallfall kvällspromenad.
- Sola två gånger i veckan för att fylla på med d- vitamin. Som jag har dåligt av.
- Köpa ett läkemedel som heter priorin för att mitt hår ska bli bra. Jag har kala fläckar i huvudet som är kvar sen jag tappade allt mitt hår.
- 80 Situps om dagen. Måste snart öka på det!
- Göra så många armhävningar jag orkar + lite till.
- Försöka gå på varenda innebandy träning. Innebandy träningen är viktig för mig. Jag trivs när jag spelar innebandy och är bra för mitt psyke!

När det gäller alkohol. Jag dricker typ inte alkohol. Men det ska jag få dricka när jag vill i en viss mängd. Jag tycker inte om att dricka för mycket men lite går bra men absolut inte före match! Senast jag drack va typ på mammas födelsedag i oktober och då drack jag kanske ett halvt glas vin! Typ så mycket dricker jag. Förstår inte det roliga i att dricka! Cola är mycket godare!
Låter det som en Deal ?

önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: mamma

Good Luck och Spark i Baken! Vi kommer att fixa det här! Puss Älskar dej<3

2011-01-23 @ 18:31:44
Postat av: emily

Jodå, idag är allt super faktiskt! Hur har du det själv? Lycka till förresten! Har du spelat innebandy länge?

2011-01-23 @ 21:05:51
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Alexandra

bra inlägg :)

2011-01-23 @ 21:45:52
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Celine

Sv: Taack!:D Din är också fin!:)

2011-01-23 @ 22:29:02
URL: http://celinejaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback