Dag 17 - Mitt favorit minne

Jag har Flera favorit minnen. Men ett stort minne jag har det är efter min pappa som jag saknar varje dag!
Alla minnen med honom är värda att minnas. Så han är mitt stora favorit minne.
All Innebandy jag och han hade gemensamt. Att han väckte mig varje söndag för att åka och spela innebandy med korpen. Det händer liksom inte. Det va hur länge sen som helst jag spelade innebandy med korpen. Det är en stor saknad men det va en grej jag hade tillsammans med pappa därför har jag inte orkat att gå dit. Därför har jag gått tillbaka till mitt gamla lag där jag startade att spela innebandy. Jag har precis börjat där igen. Så ni kommer absolut kunna följa mig i min innebandy i bloggen kanske inte skriver så mycket för är rätt dålig på att skriva om sånt!


Även i denna förening träffade jag min pojkvän. Som nu spelar i en annan av byn's föreningar! Men minnet av att vi träffades första gången är också en favorit. Nu när man tänker i efterhand så förstår jag hur det verkligen klickade första gången jag såg han. Fast jag då inte ville erkänna det. Men hela min omgivning fattade att jag va kär i honom. Ja ni vet väl hur man är när man är kär! UPPE I DET BLÅ HELA TIDEN Sen var det ju inte speciellt svårt att få honom eftersom han blev kär i mig också lika fort. Iallfall vad han säger ;) och jag är fortfarande lika kär i honom om inte mera! Älskar honom verkligen av hela mitt hjärta och där har han sin plats föralltid!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fan vicken snygg man jag hadde! Älskar honom för evigt! <3

2011-01-16 @ 23:11:01
Postat av: Molly Bergström

Godnatt och sov så gott! :D

2011-01-16 @ 23:19:18
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Alexandra

fina minnen :)

2011-01-17 @ 07:35:15
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Angelica

vilken söt header du har :)

2011-01-18 @ 13:00:35
URL: http://stylebyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback