Söndag

Jag vet att det va piss dålig bloggning igår men jag va något depp.
Matchen igår vi förlorade. Men det va inte för att vi förlorade jag va ledsen eller jo lite. Det jag va ledsen för va att pappa, Min stora förebild, min innebandy guru han va ju inte där. Och han kommer alldrig att komma igen.  Därimot är jag as glad för att mamma, mina systrar va där och kollade på mig! Tack <3
Ibland kan jag inte förstå varför jag började spela innebandy igen ? Är det verkligen de jag ska syssla med?
Men på något sätt har mitt hjärta börjat läka igen efter jag börjat med innebandy efter en lång paus!

Blider från matchen kommer. Minnes ka bara vilja funka i datan. *PIIIIISS*
Sen så ska jag lägga upp receptet på kladdkakan jag fortfarande inte gjort!

Idag är det iallfall bilkörning och innebandy som gäller. Ska åka iväg och kolla på systers match och jag ska övningsköra dit. Hur bra är inte det. Det kommet gå jätte bra tror jag. Därför ska jag passa på att äta lite frukost nu. TJING TJING  <3

Kommentarer
Postat av: Lina - en 20årig djurtokig tjej

Sv: Tack! (:



Jaså vad är de för tattoos? (:

2011-02-20 @ 09:49:31
URL: http://nonelikeme.blogg.se/
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

javisst det är skoj!

jag tkr att jag är duktig iaf (A)

2011-02-20 @ 14:06:12
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur dog din pappa :(

2011-02-21 @ 16:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback