Godmorgon Uttråkad

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag pratade med min gamla kökslärare
Vad gjorde du kl 08 imorse: Kollade på klockan
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste världens bästa KNASEN
Det sista du sa högt: "MMM"
Det senaste någon sa till dig: "Gilmore Girls eller?"
Vad har du druckit idag: Coca-cola Hihi
Vad var det senaste du åt: En smörgås!
Vad var det senaste du köpte: MAT
Vad är det för färg på din ytterdörr: Den är Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Grått och tråkigt.
Godaste glassmaken: Ben and jerrys vet inte vad favoriten är, Den med nötter i iallfall
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja jag vet inte. Jag har min kärlek redan
Sover du tungt: Ibland, ibland inte. Inatt sov jag tungt!
Drömmer du mardrömmar: Inte ofta men det händer 
Trivs du med ditt jobb: Om jag hade ett ordentligt jobb så.
Favoritklädsel: Mjukisbyxor! :P Stora kläder är det bästa som finns. Och  raggisar
Favoritlåt just nu: Jag vet faktiskt inte
Vad ser du om du tittar till höger: Ett vardagsrums bord fyllt med skit. Typ popcorns skål, banen, en tom cola flaska en full colaflaska, glasögon, en låda med nagelsaker.
Vad gör dig glad just nu: Min pojkvän.
Vad ska du göra härnäst: Duscha!
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: lite blandat, trött glad lycklig ?
Favoritgodis: Vet faktiskt men gillar choklad.
Kläder just nu: tjocktröja och mjukisar 
Sommarplaner: JOBBA... ska jobba hela sommaren
Hur många kuddar sover du med: Typ tre men vi har typ 6 st i sängen. 
Spelar du något instrument: Tvärflöjt men spelar inte så mycket längre
Morgon eller nattmänniska: Kan man vara båda isåfall är jag det. Gillar att gå upp på morgonen om jag är pigg då är det de bästa som finns man hinner med så mycket då. Annars gillar jag att vara uppe på nätterna också.
Vad är viktigast för dig: "Att gå igenom livet på en sådan nivå att jag kommer uppnå självförverkligande och känna lycka." Ville inte ändra jessicas svar det va för bra!
Är du kittlig: Inte så värst men min pojkvän är det är skiit kul!
Snarkar du: HAHAHA sova över?
Stjärntecken: lejon.
Äckligaste insekten: Tvestjärten. Fästingar är också jävligt äckliga!
Längtar du mest efter just nu: Att denna äckliga snö ska försvinna! Jag vill ha VÅÅÅR. och att man kan väcka dem döda så jag kan få tillbaka min pappa!

Listan är lite lånad av QES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback