godmorgon Tisdag!!

Oj jag somnade visst igår. Så jag hann liksom inte blogga. Jag gick hem och sen somnade jag tills min älskling kom hem lagade mat och drog iväg på tränng!! Länge sen jag va så trött att jag somnar mitt på dagen.
jag tror inte det kommer bli så himla mycket bloggning denna vecka för det är fullt. Imorgon är jag ledig så då ska jag hinna blogga lite.

Idag är jag uppe med tuppen. Gick upp tjugo i sex för att jag öppnade gymet idag och det tar en stund att gå. Gick hemmifrån kl sju va här tio i 8a. Men då stannade jag på macken och shoppade lite frukost. Blåbärsoppa och en risifrutti. Inget jag brukar äta min jag hann skära ananas innan jag gick imorse så det har jag med mig också.

Dagen ser ut!
- Jobba fram till kl 12.
- Sola. (eftersom jag inte gjorde det igår)
- Hem till mamma och laga lunch eller så tar jag med henne på fika. Men är lite sugen på att laga själv faktiskt!
- sen är det hem och fixa middag tror jag ska hinna baka lite också.

Sen är det soft hela kvällen.
Blir nog ett litet tränigspass, Om inte tobbes lag har målvakter så lirar jag lite med dem istället!

Nej nu ska jag passa på att skriva in lite  grejer i min kalender. Jag har ingen så jag måste skriva in allt i telefonen!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

gott med risifrutti :D

2011-02-01 @ 18:22:00
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback