MorgonDrinken!

Morgondrinken va det ja!
En bra start på dagen är en drink med roosenrot och Ingefära och jag har testat lite olika nu men nu har jag äntligen hittat en jag gillar! Jag kan inte svälja stora kapslar som rosenrot därför blandar jag ner den i en drink istället!

Recept.

ca 5-6 jordgubbar. beror på hur mycket ni vill ha och hur stora dem är.
1 dl apelsin jucie
1 kapsel rosenrot.
1 msk ingefära i små bitar!



1 Skala och skär en bit ingefära i bitar! ta bara lite grann om man inte gillar ingefära! Men ingefära är bra förebyggande mot förskylningar och andra virus!

2. Lägg allt i en bunke eller en mixer, (jag använder mixerstav)

3. Töm ur en kapsel med rosenrot.

4. Låt allting stå i ca 5 minuter!

5. MIIIIIIIIXA!

6. Drick



Lite fakta om rosenrot

• Du får ett helt naturligt kostillskott som ökar din energi och ger dig känslan av att ett nytt lugn.
• Du får kombinationen av de verksamma ämnena Rosavin och Salidrosid som bidrar till en upplevelse av ökad koncentrationsförmåga.
• Din genväg till att bli pigg och glad.


Kommentarer
Postat av: syster igen

Låter mumsigt ska prova

2011-04-15 @ 09:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback