Jag dammsög upp myrorna

Förlåt, Men jag va tvungen. Helt ärligt kände jag mig lite som hitler när jag kom med myrornas största Skräck DAMMSUGAREN!

Kom hem för en stund sedan!
Tandläkaren gick hur bra som helst har inga hål och jätte fina tänder! *gillar*

Har fixat busskort och grejat nu så nu kan jag lugnt åka till arbetet imorgon! På gymet gjorde jag det jag orkade göra har huvuvärk. Hade lite tidspress på mig också så hann absolut inte köra helt slut på kroppen men tar det en annan dag istället
Efter det drog jag hem till mamma och lånade hennes dusch vilket inte va någon höjdare. Nyrenoverat och dem har tagit bort glädjen med att duscha! Dem har satt in en spara vatten blandare vilket är att man måste så och hålla i den dära vattenkranen hela tiden om man vill ha varmvatten. Skit grejer!

Sen hjälpte jag henne att städa lite! Sen va det ut på vägarna för att övningsköra lite! Hämtade syster i skolan och tog en fika på centrum. Blev en liten festis för min del. Dem andra åt både munkar och glass!

Så nu är jag hemma med både mandariner broccoli och jordgubbar. Och ska laga lite middag. Puss

JAG ÄR SÅ GRYM PÅ ATT KÖRA BIL!! Lite pengar bara och jag har mitt körkort!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

Kul att du är med i dagens blogg :D Lycka till!



hahah söta du ;D

2011-04-11 @ 17:51:23
URL: http://myzaan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback