Hälsoliv

Sådär nu ska jag väl försöka med mitt hälsosamma liv igen! Nu ska det hållas! Har börjat skriva för mig själ i en bok där jag skriver om hur det går och en massa recept som jag stöter på. Vilket betyder att boken kommer följa med mig vart jag än går!

Igår gjorde jag i ordning snacks skålen! Ni vet när man får kli i fingrarna och bara vill ha nått att snacksa på ?
Gjorde ja i ordning en skål med nötter, frön, russin och tranbär. Rensade skafferiet lite! Kan nog gå hem! Min älskling gillar ju iallfall Russin!



har även gjort ett försök till att så lite Krasse! Senare ska vi fixa lite balkong lådor så jag kan så lite färska örter!
Jag gillar att pyssla med växter men det har ni säkert redan märkt. Förra året satte jag tomater. Men det gick inge vidare med dem så blir nog inga tomater iår. Vi har förlite sol på balkongen!


Krasse är väldigt nyttigt faktiskt! Mycket bra vitaminer i det. Och det är otroligt gott att ha på mackan men eftersom jag slutat med bröd så blir det i sallad och med keso och lite sånt! Blir nog bra!

Kommentarer
Postat av: syster igen

du kanske kan ha tomaterna hos mamma

2011-04-14 @ 08:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback