Äntligen hemma!

Efter en underbar dag. Man lär sig bara mera och mera för varje dag! Jag hoppas att jag kommer va kvar där länge! Hoppas jag snart kommer få ett ansvar! Mitt mål är väl att kunna vara självgående! Hoppas att han Lär sig allt han kan! Gilalr verkligen att vara där! Kan bli deras alltiallo. Liksom kunna vara över allt. Kan servering, lär mig köket och catring och deli! Mycke saker på en och samma gång! Det kommer nog gå bra!

Utlovade Bilder

Matsal

Deli ( som en lantbutik fast inne i stan där man kan köpa lite smått och gått. tex matlådor)



Dagens lunch

Panerad Gös med Duschess med whiskey och timjan sås

laxwallenbergare med Klassiska tillbehör! (Skirat smör, rårörda lingon och gröna ärtor)

Lite catring

Gravad lax som jag gravade i Tisdags!

Kallrökt lax! Detta är då till Påskbuffén, så det va lite sill och västerbottensost, bröd och lite andra Goa grejer!
Rekomenderar starkt!




I Sundbyberg. Tulegatan 54. Snett mittemot duvbos tunnelbana station!
Ja kom och ät lunch syster min!
älskar dej <3

Hemsida:  BRA MAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback