2 April

Godmorgon alla goa och glad. Eller jag iallfall till dem som försöker vara goa och glada i detta skit väder rent ut sagt!
idag ska jag följa med och kolla på när min lillasyster spelar slutspel i innebandy. Spännande. Det är kvartis jag kollar på idag. så hoppas att dem vinner såklart.
Sen ska jag väl tillbringa resten av dagen hemma hos mamma! Iallfall tills älskling kommer hem ifrån sitt.

Detta är också mitt 200ande inlägg. Yey! För hundra inlägg sen så lovade jag att jag skulle fixa en tävling oj vad långt jag har kommit med det! *Haha*
Får se om jag fixar en tävling snart istället!  Nu ska jag klä på mig och fixa mig lite!
Puss Puss!


Söööötis syster <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback