19 April

ÅÅh jag älskar när jag försöker skriva något så försvinner allt! Ännu ett försök till ett blogginlägg nu då!

Godmorgon Tisdag! Nu förstår jag varför jag har så många problem! Det är ju pollen som orsakar min täppta näsa och mina vaglar! Frågan är då varför jag har ont i halsen! Men helt ärligt orkar jag inte bry mig längre! Det börjar ändå gå över nu! Men så ja Välkommen kära pollen!

Klockan är snart 6 och jag är i princip klar för arbete! Väskan är packad och jag är påklädd! Ska bara fixa min morgon drink och dricka den sen så ska jag börja ta mig mot tåget!
Jobbar bara tre dagar denna vecka! Skönt men ändå inte!


Nästa vecka jobbar jag också tre dagar, om jag får ledigt på fredagen eftersom jag åker på cup med mitt kära valhall!

Dagens schema ser typ ut såhär!

- Jobba 8,30,16,30
- Dirket hem för innebandy träning! ( Så måste försöka äta något på tåget)
- Hem och äta middag och bara slappa sen sova!

Oj vilken rolig dag! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback