Biljetter Fixade.

Jag och min pojkvän är helt kär i BUSKIS!
Vet inte varför jag tycker bara att det är helt fantastisk humor i det! Det va pappa som fick mig att kolla på det en gång i tiden!

Jag minns när han och jag satt i vardagsrummet och kollade på det. Och det va en period då jag va väldigt nere.
Så kommer mamma in och sätter sig på Huk bredvid mig och tar tag i min hand och säger.

-Det är helt fantastiskt att få se och höra dej skratta.

Sen dess har buskis varit i mitt hjärta. Stefan och Christer alltså, Helt underbara. Och nu har jag väl dem flesta buskisarna man kan ha!
Och i sommar drar jag och sambo ner till Falkenberg till vallarna för att titta på det live. Helt Awsome. Så idag ska jag boka hotell. Blir nog ett  hotell som heter Nya pallas hotell.


i år heter föreställningen "Pang på pensionatet"
HÄR kan ni också gå in och titta och kika och kanske betsälla biljetter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback