27 juni

Idag har det varit fantastisk dag. Iallfall delar av den.
ska ju egentligen blogga på morgonen men imorse va det ingen bra dag!!
Sen så tog jag mig ner till centrum för att fixa naglarna. Blev jätte fint. Men inte så långt eftersom jag gillar att laga mat! Sen va flisan här så lagade vi lite lunch och glodde på film!

Sen va det bara att sätta igång och fortsätta riva tapet och nu har vi typ en halv vägg kvar. Så skönt. Så imorgon blir det körlektion och sen fortsätts det att riva tapet!  Det är tråkigt men hoppas det blir bra i slut ändan!

Bild på naglar kanske ni vill se ? Klart ni ska få!



Se om jag hinner skriva en snabbis imorgon innan jag dra till annan ort för att köra lite bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback