7 Juli

Förlåt Förlåt!
Men jag håller på med en lite överraskning till min syster som är i varberg!
Håller på att fixa ett rum till henne! Eftersom hennes rum har fungerat som mer eller mindre som en lagerlokal sen dem flyttade tillbaka efter renoveringen. Så mamma gav mig fria händer att inreda det! Klart man tar chansen!
Så vi har byggt ihop en ikea säng och lite så! och nu ska jag ner och tvätta hennes nya sängkläder!

Det ända som kommer att stå kvar är den omordena TJOCK teven tills dem har skaffat en ny!
Våran egen renovering går väl sådär. Blir troligtvis en tur till Bauhaus sen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du e sååååå duktig! Och funt kommer det att bli när allt e klart!

2011-07-07 @ 18:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback