4 Juli

Oj du, Juni månad bara flög förbi. Och har haft en heldel att göra sen jag bloggade sist. Och det dära receptet på tårtan är fortfarande på gång. Det har inte funkat att ladda upp bilder i inlägget men ska prova en gång till. Annars får jag väl skriva resten!

Vad har jag att berätta sen sist? Egentligen inte mycket. Fullt upp med körkort just nu!
Uppkörning och provet är bokat. Nu är det bara att klara det så har jag mitt kort sen!

Tapeterna är ner rivna och vi ska börja spackla! Ska börja idag!
Men först bär det av till en körlektion!


Nu börjar det lukta nybakat bröd i hela lägenheten. Satte på min brödmaskin igår med en limpa glutenfritt bröd!
Så underbart!
och jag har 16 av 50 hela filmer i min disney klassiker samling nu!

Typ så mycket hade jag att berätta. Men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback