Sent inlägg

Det va meningen att jag skulle lägga upp detta innan jag åkte. Men precis när jag skulle logga in så kollade jag ner på klockan och sen fick jag bråttom. Hade fortfarande tvätt kvar i tvättstugan och jag va fortfarande inte helt klar och hade tio min på mig för sen skulle vi vara ner vid hallen.
Så sprang bara och hämta tvätten som INTE VA TORR..... Sen tog jag en jacka och gick!

Sen led jag hela vägen till uppsala jag va kissnödig. Jag hatar att vara så kissnödig det gör mest bara ont!!
Men tillslut så fick jag kissa!

Match gick inge bra för min älskling eller jo bra gick den väl det va ingen jätte dålig match men dem förlorade, tråkigt för dem va så värda en vinst dem spelade ett bra spel och det va kul att se. Första 5 minuterna va därimot KATASTROF. Men nog med innebandy. Nu är jag hemma och tillbaka till tvättstugan. KUL... Not.

osminkad. Sminkad!

 


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström

Jorrå :D va gör du?

2011-01-16 @ 19:16:10
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback