Sjukling

Tack vare det dära extremt kalla gymmet igår så har jag blivit jätte sjuk! Jag skulle jobba typ hela veckan. Istället ligger jag nerbäddad i soffan med feber, Svettlökar överallt, snor, och halsont. Så jäkla typiskt. Jo huvudvärk också. Orkar typ inte röra på mig någonstans. Sjuk så tänkte passa på att kolla på lite film!
Jag har ju inte direkt något annat för mig! Ska nog ta lite glass och kyla ner mig lite är extremt varm!!


Eat Pray Love
är filmen jag kollat på nu på morgonen. Går inte att förklara.
Den är helt underbar. Och mamma du måste se den. Du kommer att älska den!!


Och ett + är att det är den fantastiksa Julia Roberts i Huvudrollen. Kan det bli så mycket bättre?



5 Kardemummabullar

Kommentarer
Postat av: Lina

Krya på dig! (:

Aldrig roligt o vara sjuk!

2011-02-15 @ 15:11:30
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback