Mitt år i bilder


Jag och min älskling firade ett år tillsammans!

Vårat tak rasade pga SNÖÖÖÖ

Innebandy Cup med små tjejerna!!

Va på Sm finalen i innebandy!

Vi fick leka dagis i skolan..

va på gastronord med mamma och syster

Studie resa med skolan till Österrike. 

Tog studenten.

Fotbolls cup i vansbro med små tjejerna!

klippte av mig håret. :(

firade syster på gröna lund

Systers fina tårta!

träffade världens bästa Mysan

Grill fest på stranden

va i göte la Borg!!

ut gång med Jobb kamrater!

Firade jul!

Gjorde den årliga Piecringen..

ganska händelserikt år. Hoppas att nästa blir precis lika bra.
Nu är det bara en timme kvar tills det är dax att ta sig ut. Och folk har tjuvstartat redan nu hör jag!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback