Dag 3 - Mina föräldrar

Jag är så otroligt lyckligt lottad när det gäller mina föräldrar. Jag tycker att jag har fått världens bästa mamma och pappa.

Min mamma heter Nettan och är bra på alla sätt och vis. Hon lär mig saker hela tiden. Oh ja till och med när hon är pisst off. Hon har lärt mig att respektera mig själv, acceptera mig själv. Hon är en person jag litar på till 100% och en person jag kan vända mig till så fort jag har problem. Hon är en person som lyssnar och hjälper mig ur kniviga situationer. Hon är en otroligt stark person och jag beundrar henne till tusen. Jag kommer alltid att finns för henne precis som hon finns för mig.

Jag älskar dej mamma <3



Min pappa hette Göran. han var världens bästa pappa och inte bara det världens bästa tränare och vän.
Han gick bort för snart 2 år sedan i cancer. Han var 42 år gammal och hade knappt levt sitt liv. Inte ens hälften av sitt liv. Han Tränade mig i innebandy och fick mig att vilja fortsätta när det va jobbigt. Fick mig att inse att jag faktiskt va bra när jag själv bara ville ge upp. Han fanns för mig när jag hade problem. Och det finns så mycket jag vill prata med dej om men inte kan. Jag saknar dej så otroligt mycket Pappa <3

Jag kommer alltid att älska dig pappa <3
R.I.P



Kommentarer
Postat av: Mamma

Massor med kärlek! Och du e världens bästa dotter!

2010-12-31 @ 13:28:57
Postat av: Alexandra

beklagar att din pappa gått bort :( måste kännas jobbigt :/

2010-12-31 @ 13:30:55
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: kasia

hejsan! ursäktar om jag stökar ner!

men, undrar om du gillar smycken?

om du gör det, borde du ta en titt i min smyckesblogg! Jewelsbykasia.blogg.se

du kommer inte ångra dig att du klickat in till mig!

hoppas du kikar in :)

KRAM

2010-12-31 @ 13:33:10
URL: http://jewelsbykasia.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad fint skrivet!

2010-12-31 @ 14:14:39
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: ange

Jag ska toll några, :D

2010-12-31 @ 17:55:55
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback