Dag 1- Presentera mig själv.

Kan ju börja med att tala om vad jag heter. My Spångberg är mitt rätta namn. Är  19 år men fyller 20 i sommar. Jag är förlovad och sambo med världens underbaraste Tobias.
Bor i en byhåla som knappt finns med på kartan men bara växer, Byhålan ligger mellan uppsala och Stokholm mer specifikt så är det mellan enköping och Bro. Kan ni gissa? Nej men Bålsta heter byhålan.
Jag är en av många andra som blev utklämmd på akademiska i Uppsala. Sen har jag vuxit upp här i tråk Bålsta.
Uppväxt med båda föräldrar och 3 systrar 12,22 och 30 år gammala. Den som är 12 är min hel syster dem andra är halv. Min pappa gick bort i lungcancer för snart två år sedan. Så han "chillar med gud" dom vi brukar säga. Jag vet att det är tragiskt och sorgligt men någon gång måste man gå vidare och faktiskt acceptera nu läget.

Jag är en Innebandy nörd och har varit det dem senaste 6 åren. Det har varit mitt liv. Det är så jag träffat min prins.
Mitt mål med livet är väl kanske att bli någon som kanske alla vet vem det är. Nej men jag älskar mat, laga mat låta min kreativitet ta över min BRAAAIIN och bara exprimentera. Så något inom det vill jag bli. Just nu jobbar jag mest med sesrvering för att jag blev gluten allegiker efter att pappa dog därför la jag dem drömmarna på is ett tag. Ett till mål med mitt liv är att få lev med min älskade resten av mitt liv.

Ja, det va lite om mig. Tycker nog att det räcker så.


bild ifrån Studentfest. Tema "såhär kommer du aldrig att se mig igen" jag är mindsommar stång. Eller bara en hel sommar. Jag har inte klänning speciellt ofta.

Kommentarer
Postat av: ina

Var har du köpt jackan på bilden? :)

2010-12-30 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback