Bara för att jag har tråkigt och inte kan sova.

ÄRLIGHET:

ditt äldsta hångel?
 hum 88a ? 
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? ja, Jag är ju det nu ju.
vad tycker du om kärlek? både bra och dålig men mest bra 
när kramade du någon sist? Idag.
kramade du någon speciell person? Världens bästa pojke. <3
har du svårt för att bli kär? jag tror det. har varit kär i samma person dem två senaste åren.
när kysste/hånglade du med någon sist? Igår, han vill inte kyssa på mig när jag är sjuk. Men en massa pussar har jag fått =)
när fick du senast en komplimang? Idag.

HAR DU NÅGONSIN:

varit medvetslös?
Nix

playat? Nää
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? jo..
gjort något riktigt dumt? Ja.
gjort något du verkligen ångrar? Ja
varit nykter på nyårsafton?  ja massor av gånger 
åkt ambulans? Nej
gjort nåt olagligt? har jag säkert.
blivit polisanmäld? nej.
fått din mamma att gråta? Ja jag tror det 
slagit ner någon? om det räknas med att skojj slåss, annars nej  
skämts över dina föräldrar? Ibland men inte ofta.
skämts över dig själv? Massvis
sagt jag älskar dig och menat det? Ja, varje dag
tagit droger?
rökt? Ja

druckit? Ja

RANDOM


vilka kläder sover du i?
 Helst inga 
vad hatar du verkligen? att vara sjuk. Personer som tror att dem är något. Falskhet, lögner. Personer som sviker än med att säga något och inte håller det.  
varit kär? Ja.
har du varit kär i någon du inte haft chans på? Japps. Sorligt nog
är du ensam nu? Ja i vardagsrummet för att min älskling sover.
vill du gifta dig? ja någon gång säkert.
vill du ha barn? Ja.

SENASTE PERSONEN SOM:

såg dig gråta? Tobbe tror jag
fick dig att gråta? vet jag inte. nått löjligt säkert.

du delade en cigg med? Det minns jag inte...
du gick på bio med? mamma, syster och älsko.

skällde på dig?
vet inte.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

gråtit?
ja
kramat någon? Ja
pussat någon? ja
köpt någonting? Ja
sjungit? ja, i hemlighet
saknat någon? Ja


Kommentarer
Postat av: Alexandra

listor är ett bra tidsfördriv :)

2010-12-31 @ 09:40:21
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: sara - only me

sv ja (:

om ja ska va sjuk då vill ja bara ha feber xD<3

2010-12-31 @ 12:04:13
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Martina

sv: Jasså? det tycker du? Ja, jag kan nog hålla med, för det priset och så :)

2010-12-31 @ 12:13:58
URL: http://inredmedstil.blogg.se/
Postat av: ange

jobbigt... jag e oxå sjuk... :(

2010-12-31 @ 12:16:18
URL: http://lillajagange.blogg.se/
Postat av: Mamma

Älskar dej Gumman! Sen e du jätte fin på bilderna! Tänk att jag har en sån vacker dotter<3

2010-12-31 @ 12:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback