välkommen hem till mig!

Lite nya saker!

Chilli! En ny pläd till nya soffan. Det får ni se imorgon!

Ikea! 4 st nya skålar till frukost, typ fil, yoghurt och gröt! Vi har inte haft några bra skålar
men nu har vi! sen blev det två st små hyllor som jag ska måla vita. en fotohylla, lampor och sånna hära fötter man har på soffben tex.

Hemtex! två stycken spetsgardiner men den ena ligger numera nerpackad för jag och sambo va på hemtex här i byhålan för att köpa en till men fanns inte så vi hittade vanliga vita panelgardiner istället som jag trixade ihop med några jag redan hade. Byta ut dem svarta till vita i vardagsrumet.

Så blev det i köket!

och så i vardagsrummet!

Välkomnar också min nya Orkideé!

Köksfönster!

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Va fint det blev!

2011-03-25 @ 20:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback