Tvätten börjar närma sig slutet.

Se dära. Tvätten börjar närma sig slutet inte mycket kvar nu och jag har precis petat i mig lite lunch!
Jag kollade mest i kylen och funderade en lång stund vad jag skulle laga. Det är de som är så bra med mig. jag är så påhittig när det gäller mat. Kan komma på att laga massor fast man inte har så mycket hemma!

Så det blev glutenfri hemmagjord makaronie cheese a la Mysan! Insåg att jag har så mycket grejer så jag kan slänga ihop en mjuk pepparkaka också. Recept kommer senare och denna gång lovar jag!

Min sambo sa till mig igår.
Han kommer hem och typ " Vad blir det för mat?"
Jag: " typ nästan likadant som igår nån gryta med ris"
han : *SUCK* " Ris"
jag : " ja men kom på nått bättre själv då ? "
Han: " nej jag kan inte. Går och duschar"

jag börjar kolla runt lite i kyl och frys och hittar på något helt annat iställt!
Han kommer ut i köket i morgonrock nyduschad, Sätter sig ner på en stol med en duns och börjar iakta det jag gör och säger " Shiiit vad du är duktig jag måste bara säga det. Men jag hade aldrig kommit på det dära! Jag är glad att jag har dig"

Jag lagade då Fläsk ytterfilé med kroketer och tatziki ( stavning )

Efteråt säger " Herregud vad gott detta va! Du är fantastisk"
Jag blir så himla glad när han säger sånna saker! Jag älskar dej <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är kärlek! <3

2011-03-03 @ 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback