tvättdag

idag ska jag faktiskt tvätta. typ äntligen. nu har tvättpåsarna stått i hallen hela veckan och väntat. så nu äntligen ska det tvättas. Ska passa på att gå ner till sopstationen och slänga lite sopor. sen tänkte jag försöka städa lite eftersom mamma och syster kommer hit imorgon och är här medans deras lägenhet packas ihop igen eftersom dem äntligen ska få flytta tillbaka. Så hoppas att det är klart och fint hemma hos dem nu.

Så ska väl ta och sätta lite fart med allt nu. Ska kolla på sjunde himlen också. Det är ju ett måste.
Och nu tittar solen fram så blir nog en lite promenad sen också. Myysigt.



Jag älskar er <3 tack för en bra dag trotts mina magproblem!


Kommentarer
Postat av: mamma

måste nog börja banta iallafall! Ser ju ut som en sumobrottare eller ska jag kanske satsa på det!

2011-03-03 @ 12:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback