Storhandlat

Älskar att storhandla! Bästa som finns att gå omkring i matbutiken och plocka på sig en massa goa grejer som man sen ska skapa något ännu godare av. Älskar verkligen att laga mat! Och på Tisdag ska jag på arbetsintejuv för att laga mat på ett ålderdoms hem. Spelar ingen roll vart jag får laga mat någonstans bara jag får börja min karrier inom matlagning någonstans!


älskar när frukt skålen är full. Eftersom jag älskar frukt och grönsaker bestod vagnen mest med frukt och grön!

Lyckades dock inte fylla kylen ordentligt. Men vi är inte klara! Eftersom jag är gluten får jag ju inte äta bröd så ska köpa mera risifrutti och lite annat. Men en ny proviva är grymt! Frysen blev iallfall full med korv,kötbullar, kött och kyckling!


Det blir ingen mat utan lök så slog på stort och köpte stora säckar med både lök och potatis!!
Nu ska det lagas massvis med härlig mat! Blev även lite annat också. Jag ska försöka lägga upp så mycket som möjligt av maten jag lagar!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Då väntar vi bara på ALLA middagsinbjudningar !

2011-03-06 @ 19:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback