söndag!

vad mer kan jag säga. söndag betyder slappdag och d et är precis vad jag ska göra idag. Jag är något mörbultad efter matchen igår!
Vi förlorade men det gör inget vi gjorde en rikitgt bra jäkla match bara ren tur att dem fick in dem målen dem fick! Men vi kämpade riktigt bra som ett lag, kul att se att det fanns så mycket kämparglöd och sån vilja. Stolt över oss!

Men jag har massa märken efter matchen blåmärken på händerna och på armarna! Haha men det ska göra ont att spela innebandy!
Solen är ute idag riktigt mysigt. Får se om jag följer med älskling sen och kollar när han dömer fotboll!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hm, trevligt att du på bättre humör än du va igår! Snacka om att vara dålig förlorare<3! Men det är bara att ta nya tag Fröken Spångberg! Puss Älskar dej<3

2011-03-06 @ 12:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback