Loppbana!

Detta är då banan som jag har som mål att klara i oktober!
Den är på 7,1 km! helst vill jag klara att jogga runt banan på en bra tid. Men det viktigaste är att komma runt den.
Känns skönt att ha ett mål iallfall. Det jag har gjort idag är att jag va ute och joggade och såklart blev det att gå också. 3 km blev det idag. Då va säkert två av dem jogging! Eftersom jag har astma så får jag ta det lite lugnare. Blir roligare sen när pollen börjar dyka upp! Sen när jag kom in så körde jag lite hemmagjord styrke träning tillsammans med spotify! Så nu är jag helt slut i min armar! Jag hoppas att vädret håller i sig tills imorgon.
Då blir det träning och Arbetsinterjuv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback