Godmorgon

äntligen fredag eller? Så tänker nog dem flesta idag!
Då undrar ni säkert varför jag redan är vaken om jag inte jobbar idag! Jo för att snart kommer Bullmamma och Bullsyster hit. Eftersom dem ska flytta tillbaka till sin ny renoverade lägenhet idag så kommer dem att vara hära medans flyttgubbarna flyttar över alla saker!
Så jag täntke att jag skulle plocka undan lite och fixa så bullmamma kan sova lite eftersom hon jobbar natt!
Så jag har fräschat upp badrummet lite och bäddat sängen och plockat av vardagsrums bordet! Så duktig.

Så snart eller ja om någora timmar kommer dem och hämtar upp mig ska vi åka och kolla på lägenheten!
Sen ska jag göra lunch och lite sånt åt dem sen. Ska ta hand om dem så väl! Sen drar vi iväg på loppis! ÄLSKAR LOPPIS!

Folk säger att jag och min syster va kopior när vi va små och är fortfarande väldigt lika.
Kan ni hjälpa mig att reda ut saken ?


Detta är min lillasyster när hon va liten


Detta är jag när jag va liten!

Är vi verkligen så lika som folk säger ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback