Godmorgon Matchdag!

Ja som rubriken leder så har Huvudbullen alltså jag match idag!
Och så troligtvis ligger jag nog och sover just nu. Därför gillar jag tidsinställda inlägg!

Idag går den mesta tiden åt att tagga till tusen! VI SKA VINNA MATCHEN!
Vi måste vinna dem två matcherna som är kvar typ för att slippa kvala för att hålla oss kvar i 3an. Vinner vi inte måste vi kvala. VI SKA HÅLLA OSS KVAR I DIV 3

Så önska mig lycka till! Kommer troligt vis vara borta det mesta av dagen då vi har borta match rätt sent på kvällen! eller ja typ halv 7!
Men kommer säkert skriva nått innan jag åker!

Puss


Kommentarer
Postat av: angelica

sv nej hennes dragkedjor är vågräta :)

2011-03-05 @ 12:42:59
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: KNORKAN

Gud vad underbart söt du är :) Blir jätteglad! Hoppas du får en jättebra lördag. Kram

2011-03-05 @ 18:02:15
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback