30 Mars

sovmorgon tog jag idag! Kände att jag faktiskt förtjänade det! Så idag sov jag faktiskt till halv tio. Vilket ganska onormalt för mig! Min väckar klocka har blivit konstig så den ringer en timme innan den tid jag har satt den på. Så jag hoppas att den inte gör så imorgon. Har fixat nya inställningar!
Men iallfall. Jag har petat i mig en skål med havregryns gröt och ett ägg så jag är på topp. Ska snart ut på en runda. Fast kommer nog springa hem till mamma för att umgås lite med henne!

Provjobbet gick bra! Så ska jobba imorgon och på fredag! Spännande! Annars så händer det väl inte sådär jätte mycket!

- Spring runda!
- Säga hej till mamma.
- Middag.
- Träning!


  
Det känns inte helt okej att jag typ har lika frisyr som den fjollan!
Jag förstår egentligen inte varför alla dyrkar honom. Till och med vuxna kvinnor får ju typ hyperanfall när dem ser honom. Asså Han är en FJOLLA! usch för Justin Bieber

Kommentarer
Postat av: LENA ♥

hm, vet inte riktigt om jag har någ"förebild"! men ska kika och se om jag hittar något ;P kram♥♥

2011-03-30 @ 12:24:09
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: angelica

sv åh taack! :)

2011-03-30 @ 14:38:09
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback