28 mars

Detta är inte bra! Måste börja bli bättre på att blogga. Och blogga mycket mera mat än vad jag gör!
Synd bara att jag har världens sämsta kamera, så det blir faktiskt inga bra matbilder. Typ inga bra bilder överhuvudtaget!
men jag ska verkligen försöka!

Idag, så har jag varit hemma. Laddar inför morgondagens arbete! Ska bli spännande!
Så jag har varit på Terapi med världens bästa PT i detta underbara väder = Löprunda med världens bästa Iphone!
4,6 km idag. Och en massa intervall träning. Testade en ny App. C25K Som på en massa veckor ska öka min kondition och göra så att jag ska kunna löpa längte sträckor utan problem!

Så intervall var det idag. 20 minuter 3 km. 60 sek springa och 90 sek gå. Det gick faktiskt bra. Det va väldigt enkelt så jag hoppas att det blir svårare!!

Nu ska jag fixa klart lasangen som står i ugnen!

Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat!

2011-03-28 @ 23:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback