25 Mars

Förlåt för att jag inte bloggade igår men jag hade typ ingenting att blogga om. Har egentligen inte idag heller.
Jag va typ med mamma hela dagen igår. Hjälpte henne att börja tomme en container. Ska fortsätta imorgon.
Imorgon får vi också in ny soffa här hemma hos oss. Vi ska få svärföräldras soffa för att dem har skaffat ny.
Spännande. Så idag ska jag mamma och syster? åka iväg till ikea och fixa lite och äta lunch. Jag ska fixa ett par nya gardnier börjar ju bli vår så ska byta till ljusa gardiner i vardagsrummet!

Sen utnyttja lite presentkort och köpa en ny filt! Visar sen! Troligtvis kommer jag få köra också. Måste öva nu. Känns som jag har börjat slappna av i körningen inte okej jag måste fokusera mera. Så nu jäklar blir det bästa körningen!

Dagen ser ut typ.
- Dammsuga av lägenheten så det är lite fräschare att ta ner soffan och så jag kan damsuga bakom soffan.
- Ta en jogging runda, om jag orkar men jag måste hitta lite motivation så jag ska tvinga mig ut.
- Åka iväg till barkarby.
- Sambo ska bjuda på middag.
- Lite mera städning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback