22 Mars

God förmiddag eller lunch kanske! har inte orkat skriva något förren nu då det är reklam i "sjunde himlen".
Jag håller på att tvätta för fullt. Så efter sjunde himlen och första tvätten är klar tänkte jag ut och ta en runda i vädret som iallfall va bättre än igår. Så kan tvätten sköta sig själv en stund.
Sen vet jag inte vad som händer under dagen! Ska väl typ laga lite mat och lite sånt!

Känner att bloggen börjar brista lite, jag har ingenting att skriva om. Jag saknar mitt gymkort enormt så det ska fixas inom en snar framtid! Därför får jag träna på egenhand men det är ganska så tråkigt att träna själv. tur att jag och mamma tar promenader några gånger i veckan!

Nej nu är det slut bloggat för stunden sitter ju mest bara och svamlar!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men lite svammel är ok oxå! Så svammla på bara!

2011-03-22 @ 15:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback