21 Mars

Godmorgon inte härliga dag! Idag har jag ingen större lust till någonting! Dagis har inte ringt och jag börjar få ont i halsen! Så började morgonen med en stor kopp hett the! Kärleks the! Men blev inte mer kärleksfull för det. Tycker fortfarande att vädret är trist och att det är tråkigt att tvätta för det är precis vad jag ska göra!

Ska ta mig ut en runda också! Men blir en lugn runda eftersom jag har ont i halsen. Kanske ska ta och klä på mig lite bättre än vad jag har gjort ? kanske är en idé eller ?
Nej men om jag skulle sätta fart nu! Vi hörs senare då!

- Ner med tvätten och starta några maskiner
- Ta mig ut på en gå,jogg runda, passa på att lägga filmer på brevlådan!
- Tvätta.
- Äta nått.
- Ikväll är det innebandy som gäller!



Kommentarer
Postat av: johanna

sv: Tackar så mycket! :D

fin blogg!

2011-03-21 @ 12:16:33
URL: http://hofh.se
Postat av: mamma

men träna INTE om du har feber!

2011-03-21 @ 13:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback