19 Mars

GAAAAAAAMEDAY!
Idag blir det match alltså. Bortamatch emot Hagunda! Och denna match måste vi vinna. Vi kan ju hoppas på det bästa iallfall! Förlorar vi så ska jag verkligen försöka att inte bli så surskallig. Jag är en otroligt dålig förlorare!
Men det är lite jobbigt att åka med som ensam målvakt. Att inte veta att man kan byta om det händer nått!

Men jag har iallfall laddat magen med 1 glas proviva, en soya smoothie med färskpressad apelsin juice ifrån 1 apelsin, 2 kiwi och 4 frysta jordgubbar och soya mjölk, Det var mums!
Senare blir det en Verum hälsodrick yogurt och banan. Efter matchen blir det en protien drink!
Ska nog fortsätta köpa sånna! Ganska bra att ha i kylen speciellt när både jag och min sambo tränar som vi gör!

Så jag önskar min syster all lycka till på sina matcher och min sambo på sin match!
OVER ÄND OUT!

(Skriver när jag kommer hem!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback