18 Mars

Godmorgon! Klockan är 7 och vakna med the voice rullar på teven!
Idag är det fredag! eller ja det kanske ni redan visste. Många tänker "ÄNTLIGEN FREDAG" och det gör jag med! Igår va jag på interjuv ju. Den gick fantastiskt så nu har jag troligtvis jobb hela sommaren, skönt. Ska dit och provjobba om typ två veckor så att jag kan! Sen så va jag ock fixa en overall så att man ser att jag är med i mitt innebandy lag. På Interport ringer min telefon. Då är det en Restaurang som ringer som jag skickade cv till för jätte länge sen som ringer. Så nu ska jag på en interjuv till nästa vecka hur bra är inte det? Så kanske jag har jobb till sommaren! Skulle vara perfekt!

Idag ska jag till vårdcentralen för att vara lite sällskap till en bästa vän. Snart ska hon födda barn och det ska bli så otroligt spännande! Inge snack om saken att hon kommer få bland det sötaste och finaste barn i hela världen.
Finns få som får det! Mina systrar har sjukt söta barn!

Så dagen ser ut typ.
- Ta en promenad till vårdcentralen.
- Gå hem till mamma och äte lite frukost och troligtvis ta en dusch.
- Följa med mamma och shoppa lite.
- Troligtvis får jag övningsköra!
- Sen är det middag idag hemma hos mamma!


En super fredag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback