17 Mars

Utgångs datum på min proviva vill tur att det räckte, drack det sista idag!
Jag kan säga att jag har sån träningsvärk i rumpa och lår helt sjukt! Jag och mamma har då anmält oss till ett 7 km lopp i oktober så har till oktober på mig att komma iform! Detta göra jag för mig själv som ett mål. Att klara att jogga 7 km det är stort! iallfall i min världe!
Så nu jävlar!!!!!

Idag är det en ganska spännande dag! Jag ska på arbetsinterjuv och i morse ringde dagis men va tvungen att tacke nej pga av detta synd att dem ringer idag när jag är upptagen! Men men!
Jag ska på arbetsinterjuv på ett äldreboende här i byhålan. Men som kock. Jag hoppas jag får det för det skulle vara en sån bra början på min karrier! Jag gillar att jobba.

Sen blir det lunch med mammsen!

Så dagen ser typ ut!
- Duscha
- Promenera till äldreboendet.
- Arbetsinterjuv.
- Promenera hem till mamma och hoppas att jag hinner se sjunde himlen.
- Lunch med mamma.
- Hem och laga middag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback