13 Mars

Sista dagen på veckan. Ska bara till för att softa och njutas och inte tänka så fullt mycket!
Blir nog till att försöka sova ut ordentligt känns som jag inte sovit bra på hela veckan! Så troligtvis ligger jag och sover när detta kommer in på bloggen!

Idag blir det typ.
- Fotboll om jag orkar, Ska kolla på vangen!
- Försöka dra med mig sambo på en promenad skulle vara skönt och bara göra nått mysigt med honom!
- Tvätta!!!!!

Har också bestämt mig för att börja ta tag i alla mina problem. Det är inte meningen att det ska vara såhär. Så imorgon ska jag ringa farbror doktor och tant gynekolog kolla upp lite tider och priser. Lägga om kosten och träningen och verkligen försöka följa den. Och börja jobba ordentligt! Troligtvis blir det dagis hela veckan förutom torsdag då jag ska på interjuv.  

Nu kan ni få njuta lite av flera bilder från mässan! Som har sin sista dag idag på kista mässan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback