Bra morgon... Not

Jo godmorgon igen!
Kom nyss hem ifrån gymet och har fått i mig lite frukost.
Men morgonen började ju sådär lagom bra.

Kan ju säga att jag är så sjukt klantig, Jag har lärt mig att man ska ha försäkring på sina grejer. Bara för att man inte har det så händer det som inte ska hända.
Imorse fick jag lite bråttom så jag slängde bara ner min vattenflaska tillsammans med skor,nycklar,telefon och visa.
Kommer till gym och det är världens jäkla bassäng i väskan. Bra jobbat My!

Telefonen ligger ändå i en ficka lite högre upp i väskan så förstår inte riktigt hur den kunde bli så blöt. Med tog upp den och torkade av den. Tänkte att det var säkert bara utan på.

Tränar, kommer tillbaka och telefonen är så en jäkla stekpanna! Bara skaka ur telefonen på allt jäkla vatten. Och nu går det inte att göra nånting med den. Men äklaska se om den vill när den har torkat lite till. Menar alla andras Iphone har ju klarat att bli tvättade! Då kan väl min klara lite också.

Nej nu ska jag börja lägga lite papp i sovrumet som jag köpte med mig på väg hem. Sen ska jag fixa lite. Sen bär det av till gillinge för lite halkkörning!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Monika

Vill inte riktigt kanske påminna dig men mobiler, vatten och du hör inte riktigt ihop. ;)

Mickes mobil fick torka i tre månader efter en 60 graders kulörtvätt. Det enda som inte funkade ordentligt var micken.

2011-06-21 @ 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback