20 Juni

Tidsinställt.
vad jag gör just nu har jag absolut ingen aning om. Men antingen så är jag på gymet och lyfter skrot eller så ligger jag och sover. Men hoppas att jag är på gymmet.

Tänkte mest bara tipsa om ett café i Uppsala. Som passar dem flesta. Jag och mamma fikade där förra veckan.
Det fanns massa olika sorters smörgåsar och alla smörgåsar kunde dem även göra glutenfria.

Jag åt en Glutenfri ost och skink smörgås. Blev otroligt förvånad när smörgåsen kom in. Rikgt bra måste jag säga.
Blev ordentligt överraskad. Och god va den också.




Riktigt trevligt. Så har ni vägarna förbi uppsala är konditroiet ett måste.
Munkvägen 3 i uppsala ligger det.
Hemsida får ni HÄR

Ha en bra dag!!  

Kommentarer
Postat av: mamma

Mmmmmm det var gott och mysigt där!

2011-06-20 @ 07:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback